Rumah Sewa Senawang Seremban

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 20 minit dari Hutan Lipur Ulu Bendul.


Rumah Sewa Seremban Posts Facebook

 Rumah Teres 2 tingkat â 4 bilik 3 bilik air â Partially furnished.

Rumah sewa senawang seremban. Ingin mencari peguam pinjaman bank rumah dengan kadar keuntungan terendah. 1 master bedroom dan 2 bilik lagi share 1 bilik air. Disenarai pada April 2022 oleh Cherry Wong.

Senarai rumah untuk dijual yang terkini di Seremban Senawang dan Sendayan serta di kawasan sekitar. Taman Pinggiran Senawang - Terrace House For Rent. Banglo Berdekatan Pantai Saujana Port Dickson Negeri Sembilan Penempatan yang berada dalam lokasi yang strategik iaitu.

Browse Shortlist and Book. Rumah Teres 2 Tingkat 20 x 65 Untuk Disewa address. Lihat unit di Semi-D Concept 2-Sty Rumah Berbaloi.

0 Downpayment Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Teres 2 Tingkat untuk dijual dari harga RM 17917 psf 4 Bilik Tidur 2400 kps. Terdapat 2 rumah teres berangkai Disewa Di Senawang Seremban Negeri Sembilan anda boleh menggunakan alat carian terkini hartanah kami untuk mencari Rumah Teres Berangkai disewa baru dan hartanah lain dengan maklumat lanjut termasuk peta dan gambar. - 3 bilik airtandas.

9 Mar 2022 - mudahmy FACING TAMAN Near School Fully Extend Teres Setingkat Taman Jimah Jaya. Rumah untuk disewa di Senawang Seremban NSembilan. Masuk ke bomba senawang simpang pertama sebelah kanan ada signboard Taman Desa Melor.

KEMASUKAN APRIL 20222 Rumah untuk di sewa di Taman Pinggiran Senawang Berhampiran dengan 2km RTM seremban dan KTM Komuter Sg Gadut Persekitaran rumah yang luas dan. Terdapat 112 rumah banglo Dijual Di Senawang Seremban Negeri Sembilan anda boleh menggunakan alat carian terkini hartanah kami untuk mencari New Rumah Banglo baru dan hartanah lain dengan maklumat lanjut termasuk peta dan gambar. 24h Customer Support when You Need it.

Ingin tahu kepada nilai pasaran semasa. Kesemua 154 Program Perumahan Rakyat PPR di seluruh negara akan menerima kemudahan. Sewa harian antara RM 180 - RM 220.

Cari property dengan harga terbaik rumah sewa senawang di Malaysia. Tak tahu bagaimana nak uruskan. Kadar sewa RM600 sebulan.

Jln Tiara Sendayan 76 Taman Tiara Sendayan 71900 Labu N9 Sewa Bulanan. Pilihan dalam pangkalan data kami tidak terhad. Taman Pinggiran Senawang Negeri Sembilan.

Kekosongan 3 bilik. Deposit sekuriti 2 bulan sewa 1 bulan Deposit air elektrik dll RM200 Jumlah bayaran pendahuluan. Taman Bandar Senawang DPalma Seremban Negeri Sembilan Rumah Untuk DiJual.

20 minit dari Bandar Seremban. 1 bilik RM 180. 2292 m2 - Bedrooms.

House - For Rent - Building Area. For rent rumah sewa seremban. KEKOSONGAN RUMAH UNTUK DISEWA JAN 2021 Double Storey - 4 bedrooms 3 toilets Bilik Rumah utk disewa GIRLS ONLY No 211 Jalan Seremban 34 Taman Seremban 3 70300 Seremban Nisimilan Rumah Ke4 once memasuki taman dari jalan besar.

Nak sewa atau mencari penyewa rumah. House - For Sale - Building Area. Happy Buying and Selling.

Rumah untuk disewa di Senawang Seremban NSembilan. 10 minit dari Lebuhraya Plus. Tak pasti atau tak tau proses jual beli rumah.

1207 rumah sewa senawang. Corner Teres 2 Tingkat Untuk DiJual Taman Alamanda Senawang Seremban Negeri Sembilan Saiz tanah yang luas iaitu 2292 kaki persegi. Lokasi rumah di Taman Desa Melor berdepan dengan Taman Satria.

Disenarai pada April 2022 oleh Razif Salim. Nak tengok bahagian dalam rumah kena buat temu janji dulu. 653 rumah sewa di senawang.

SEREMBAN DIKEMASKINI Selepas jatuh sakit sepasang suami isteri warga emas yang tinggal di rumah Projek Perumahan Rakyat PPR Senawang di sini meneruskan kelangsungan hidup dengan bergantung kepada wang bantuan Baitulmal. KEKOSONGAN RUMAH UNTUK DISEWA JAN 2021 Double Storey - 4 bedrooms 3 toilets Bilik Rumah utk disewa GIRLS ONLY No 211 Jalan Seremban 34 Taman Seremban 3 70300 Seremban Nisimilan Rumah Ke4 once memasuki taman dari jalan besar. CORNER TANAH LUAS 2 Tingkat Taman Alamanda Senawang Seremban NS.

1217 likes 11 talking about this. 7 minit dari Lebuhraya Lekas Hospital Pakar Senawang dan KIP Mart berhampiran dengan Lavender Heights. Lihat unit di New Launch Semi D 50x100 5R4B Senawang Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Berkembar untuk dijual dari harga RM 19643 psf 5 Bilik Tidur 2800 kps.

Details Sewa rm950 21rm2850 Utilities air api rm200rm200 Rumah berdekatan Giant SenawangMydin Di tengah. Free All Fees. Pilihan dalam pangkalan data kami tidak terhad.

Jual Beli Sewa Rumah. Disenarai pada April 2022 oleh Steve Cheong. 1100 m2 - Bedrooms.

Cari property dengan harga terbaik rumah sewa di senawang di Malaysia. RUMAH SINGLE STOREY UNTUK DI SEWA tmn pinggiran senawang. Lihat unit di Double Storey Terrace Taman Nusa Intan Senawang Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Teres 2 Tingkat untuk dijual dari harga RM 23807 psf 4 Bilik Tidur 1844 kps.

Its located in Senawang Negeri Sembilan. Sewa untuk Setahun atau lebih. Hubungi En Zulhisham 010 226 1701 sekiranya anda nak jual rumah.

Kekosongan 3 bilik Master Bedroom 450. The Best Choice for You. Terbukanya group ini adalah untuk memudahkan kalian MENJUALMENYEWAMEMBELISELIDIK rumah idaman kalian di sekitar.

For rent rumah sewa pinggiran senawang. Find almost anything for rent in Negeri Sembilan on Mudahmy Malaysias largest marketplace. 10 minit dari Stadium Paroi Kompleks Belia dan Sukan.

Lihat unit di Single Storey Bungalow FREEHOLD COMPLETED Bukit Senawang Perdana Seremban Jaya Jalan Senawang Perdana Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Banglo untuk dijual dari harga RM 38000 psf 4 Bilik. Corner Teres 2 Tingkat Untuk DiJual Taman Alamanda Senawang Seremban Negeri Sembilan Saiz tanah yang luas iaitu 2292 kaki persegi. Ad By Your Side from Book to Stay.


For Rent Rumah Sewa Di Taman Seremban Listings And Prices Waa2


LihatTutupKomentar