Taman Bandar Senawang Rumah Untuk Dijual

70450 Senawang Negeri Sembilan. END LOT Rumah Teres 2 Tingkat Impiana Villa Taman Tuanku Jaafar Senawang Maklumat Hartanah - Freehold - Keluasan Tanah.


Rumah Untuk Di Jual Taman Bandar Senawang Trovit

30 days ago iProperty.

Taman bandar senawang rumah untuk dijual. Taman Bandar Senawang DPalma Seremban Negeri Sembilan Rumah Untuk DiJual. Taman Bandar Senawang DBelsa Seremban Negeri Sembilan Rumah Untuk DiJual. Rumah Untuk DiJual House For Sale.

3 RUMAH UNTUK DI JUAL. Berdekatan dengan SK Seremban Jaya SMK Seremban Jaya. Lihat unit di Taman lavender height Jalan Lavender Seremban Negeri Sembilan Rumah Teres 25 Tingkat untuk dijual dari harga RM 20986 psf 5 Bilik Tidur 1906 kps.

Saiz Tanah 1539 kaki persegi. Homes taman bandar senawang. Rumah untuk dijual balakong bandar seremban selatan senawang beach front negeri sembilan taman seri kota taman saujana melaka apartment near kota puteri.

Approx - rumah - pangsapuri untuk dijual Senawang. UNTUK DIJUAL SEMI D 2 TINGKAT LOT TEPILokasiNO 1 JLN BUNGA RAYA 194 TMN TASIK JAYA SEREMBAN NEGERI SEMBILANCiriCiri Semi D 2 Tingkat Fully. Senawang Negeri Sembilan.

Ideal bagi mereka yang mencari rumah harga berpatutan bersaiz sederhana dan terletak di Bandar Senawang. FREEHOLD RENOVATED Double Storey CORNER DPalma Taman Bandar Senawang. Rumah BARU di Senawang.

Cari property dengan harga terbaik taman bandar senawang di Malaysia. Rumah Untuk Di Jual Taman Bandar Senawang We have 132 ads for keyword rumah untuk di jual taman bandar senawang. Rumah - pangsapuri untuk dijual Senawang Taman Bandar Senawang Negeri Sembilan Details -2 Sty Corner Lot -Freehold -Non-bumi lot -Built-up 1800 sqft.

Ingin tahu kepada nilai pasaran semasa. Ingin mencari peguam pinjaman bank rumah dengan kadar keuntungan terendah. Ada DUA DAPUR Wet Kitchen memang best bagi yang minat memasak.

22x75 - Keluasan Bangunan. 1470 sqft 21 x 70 3Rooms 2 Bathrooms Freehold Bumi Lot Basic Unit. Land Area.

Rumah Untuk Dijual Seremban Senawang DOUBLE STOREY TAMAN CORAL HEIGHT SIKAMAT Rumah Untuk Di Jual Rumah Teres 2 Tingkat Taman Coral Height Sikamat Detail. Lihat unit di Taman Cempaka Senawang Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Teres 1 Tingkat untuk dijual dari harga RM 20000 psf 3 Bilik Tidur. TERMURAH Rumah Teres 25 Tingkat LAMAN VILLA Taman Lavender Height Senawang.

Tak tahu bagaimana nak uruskan. Similar searches rumah untuk di jual taman bandar senawang. End Lot DLatania Taman Bandar Senawang Negeri SembilanEnd lot tanah lebih besar dari corner lotDETAILS amp FEATURES Property Type Double.

Rumah Semi D Tmn Tasik Jaya Seremban N9. Taman cempaka senawang single storey. Lihat unit di Taman Bukit Senawang Perdana Jalan Bandar Senawang Senawang Seremban Negeri Sembilan Rumah Banglo untuk dijual dari harga RM 33651 psf 4 Bilik Tidur 1575 kps.

We have 178 properties for sale for. Disenarai pada Februari 2022 oleh Theresa Chew. Senawang properties for sale at the best prices.

Rumah Baru Senawang RM296K 3Bilik RM472K 2Tingkat Senawang. Terdapat 130 rumah banglo Dijual Di Senawang Seremban Negeri Sembilan anda boleh menggunakan alat carian terkini hartanah kami untuk mencari New Rumah Banglo baru dan hartanah lain dengan maklumat lanjut termasuk peta dan gambar. Saiz tanah 40x60 kaki persegi saiz binaan 1690 kaki persegi.

31 Mar 2022 - mudahmy. Taman bandar baru senawang priced from MYR 329000. Home Cars Motorcycles Homes Jobs.

Jual Beli Sewa Rumah. Terdapat 0 Rumah TeresRumah BerangkaiRumah Bandar baru dengan untuk dijual. Senawang Negeri Sembilan.

Disenarai pada April 2022 oleh Nabeel Othman. Nak sewa atau mencari penyewa rumah. Disenarai pada April 2022 oleh Hayati Bendlin.

Alat penilaian kami menjadikan pasaran hartanah telus untuk. Rumah dijaga dengan baik dan telah dibahsuai bahagian hadapan dan belakang. DBelsa Taman Bandar Senawang.

137 m2 - Bedrooms. Pilihan dalam pangkalan data kami tidak terhad. Ingin mencari peguam pinjaman bank rumah dengan kadar keuntungan terendah.

Rumah untuk dijual di Taman Bandar Senawang DMelia Senawang Seremban Negeri Sembilan. Ada DUA DAPUR Wet Kitchen memang best bagi yang minat memasak. Tak pasti atau tak tau proses jual beli rumah.

24 days ago Mudah. Ingin membeli Rumah TeresRumah BerangkaiRumah Bandar baru di di Kajang Selangor. Tak pasti atau tak tau proses jual beli rumah.

Nak sewa atau mencari penyewa rumah. Ingin tahu kepada nilai pasaran semasa. Tak tahu bagaimana nak uruskan.

For Sale RENOVATED Double Storey. Rumah BARU Harga mula dari RM298K Buka untuk Tempahan BARU dan Terus dari. Lihat unit di Shoplot Taman Bandar Senawang Senawang Seremban Negeri Sembilan Kedai untuk dijual dari harga RM 27674 psf - bilik tidur 1066 kps.

Rumah Berkembar Untuk dijual di Taman Tuanku Jaafar Senawang Freehold Unfurnished 4R2B 375Ribu. Jual Beli Sewa Rumah. Corner Dekat Surau Teres 2 Tingkat Untuk DiJual Bandar Ainsdale Murni Seremban BOLEH BUAT FULL LOAN JIKA LAYAK.

12 Jan 2022 - mudahmy. House - For Sale - Building Area. Find out everything you need to know about Negeri Sembilan including condominiums apartments bungalows houses soho and offices property buy pricing information and more.

Rumah BARU di Senawang Seremban Negeri Sembilan.


Taman Bandar Senawang Senawang Nakjualrumah


LihatTutupKomentar